wtorek, 21 stycznia 2014

Konkursik :)

Hejka ;)
Dzisiaj tak szybciutko, a to dlatego, że u nas ostatnio same rewolucje :D i po prostu nie mam możliwości odwiedzenia bloga na dłużej... :/ ;)
Ponieważ niedługo wybije mi 10.000 wyświetleń, za co bardzo Wam dziękuję, chciałam zorganizować mały konkursik z nagrodą niespodzianką :)
Osoba, która odwiedzi mój blog jako właśnie 10.000 i na maila wyśle mi screena dostanie ode mnie taką właśnie tajemniczą przesyłkę ;)

Powodzenia :*

EDIT: Mamy zwycięzcę :) a jest nią JADEITGIRL :D
Serdecznie Ci kochana gratuluję i zabieram się za pakowanie niespodzianki :)

Przy okazji chciałam podziękować Natalii (Darmoszki) za uświadomienie mnie o możliwości ewentualnego oszustwa... Tak przerobiła screena, że gdybym nie wiedziała, że jest to celowe, pomyślałabym, że faktycznie weszła jako 10.000 dlatego to był taki pierwszy i ostatni konkursik i taka przestroga dla Was, aby raczej nie organizować tego typu zabaw ;)
Dziękuję :)

17 komentarzy:

  1. oooo, fajny pomysł! powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety przegapiłam ten moment :D

      Usuń
  3. zapraszam na kolejnu konkurs do wygrania ekspres do kawy http://wszystkocozafree.blogspot.com/2014/01/uwaga-konkurs-do-wygrania-ekspress-do.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł ;) tylko szkoda, że możemy zostać oszukani na takiej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. i darmoszki mają racje - bardzo łatwo jest tak oszukać, a poza tym osoba może odświeżać tak do skutku i pojawi się ta 100000 nie koniecznie będzie to 1 wejście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń