środa, 19 lutego 2014

Upominkowo i loteryjnie ;)

Dziś zgodnie z obietnicą uchylę rąbka tajemnicy i odsłonię co znajdowało się w torebeczkach od sponsorów sobotniego spotkania oraz co udało mi się wygrać na loterii :)

Bez zbędnego pisania zapraszam do oglądania ;)

Na loterię kupiłam 4 losy, a moja szczęśliwa rączka wylosowała mi takie nagrody :)

T-shirt, który sobie upatrzyłam już jakiś czas temu na stronie Magic Box trafił w moje łapki :)

Zaproszenie o wartości 100zł na zabieg do salonu essie - już mam upatrzony zabieg :)





Olejki do twarzy Orientana


 Śliczną szklaną statuetkę od CrystalCITY 
Wcześniej widziałam te statuetki tylko na zdjęciach i już wyglądały niesamowicie ale na żywo robią dużo większe wrażenie i stwierdzam, że zdjęcia nie oddają uroku tych arcydzieł :)
Mam cudowną pamiątkę ze spotkania, która dodatkowo zdobi mój pokój.
Jeśli szukacie oryginalnego i spersonalizowanego prezentu, szczerze zachęcam.





A tak prezentują się upominki od sponsorów, którym jeszcze raz chciałam bardzo podziękować za możliwość wypróbowania produktów, które w większości będę miała okazję przetestować po raz pierwszy.


















































Dodatkowo Ala zrobiła każdej z nas mandarynkowy peeling do ust :)



Uff, dawno nie miałam tylu zdjęć do wstawienia :)

Testowanie kilku produktów rozpoczęte, pozostałe będą musiały poczekać na swoją kolej :)
Jeszcze raz dziękuję Oli i Ali za organizację, a dziewczynom za przybycie i mile spędzony czas :)

14 komentarzy:

  1. Jeju ile wspaniałości:) Wielkie gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile wspaniałych rzeczy! wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ale genialne rzeczy a ten bon na 100 zł to cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe upominki, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile wspaniałości :o) Gratuluje wygranych w loterii :o)

    Zapraszam do siebie na cukierki

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny t-shirt ;)
    a statuetka jest niewątpliwie świetną pamiątką ;)
    Kosmetyki zużyjesz, świeczki wypalisz, a statuetka pozostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow świetne te rzeczy wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy :) t-shirt świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. same wspaniałości :) ojjj ja też bym się na takie spodkanie wybrała może kiedyś... a t-shirt rewelacyjny :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko pozazdrościć takich wspaniałości ;)

    OdpowiedzUsuń