wtorek, 29 października 2013

TAG- 30 faktów o mnie :)

Całkiem niedawno był wielki 'bum' na TAG o sobie, ja swojego nie zrobiłam, dlatego chciałam Wam go przedstawić teraz :) Zapewne kilka faktów Was zdziwi ;) wydaje mi się, że czytając moje posty wyobrażacie sobie pospolitą "matkę polkę" ;) dlatego napisze małe co nieco, abyśmy mogli się bliżej poznać :) Bardzo lubiłam czytać Wasze TAGi i dowiadywać się o Was nowych rzeczy :)
No to zaczynamy :)

1. Mój ulubiony kolor to niebieski- uwielbiam go w każdym odcieniu, od jasnych błękitów, przez turkusy, chabry, po ciemne granaty :)
2. Moja budowa ciała to klepsydra i dlatego jak kupuję ubrania to górę muszę zawszę kupować w innym rozmiarze niż dół :p bluzki przeważnie noszę w rozm. 36/38, a spodnie/spódnice w rozm. 38/40 :p
3. Uwielbiam styl sportowy, ale lubię też nosić szpilki, których mam pół szafy :)
4. Moje oczy są koloru niebieskiego.
5. Od zawsze moim największym marzeniem było posiadanie synka :) i traf tak chciał, że się udało :) dlatego teraz jest moim oczkiem w głowie :)
6. Uwielbiam się śmiać :) wydaje mi się, że mam ogromne poczucie humoru, którego czasem niektórzy nie rozumieją :P :D
7. Mam tatuaż :) :) :) i nie był to żaden wybryk, tylko w pełni przemyślana decyzja, zrobiłam go sobie mając 25 lat (ale jestem już stara) :P byłam też ciekawa jakie to uczucie :) jeśli ktoś by chciał wiedzieć w jakim miejscu go mam i jaki jest to tatuaż to mogę wysłać ma maila ;) ;)
8. Lubię słuchać hip-hopu ;)
9. Na swoim ślubie NIE byłam ubrana w długą białą suknię :)
10. Wracając do punktu 9. czyli do ślubu to miałam dwa :D oddzielnie cywilny i oddzielnie kościelny- to oczywiście też był mój pomysł :) :) :) i miałam dwie sukienki :) dwie były do kolan i żadna z nich jak wspominałam nie była biała :)
11.Nie cierpię, nienawidzę, nie znoszę papierosów i przeszkadzają mi osoby palące papierosy :/
12. Jestem taka stara, że chodziłam jeszcze do 8 klas podstawówki, a później do 4 klas liceum :p większość z Was pewnie już tego nie pamięta, albo nie wie, że był taki system nauczania :D
13. Przez większą część mojej edukacji miałam w dzienniku przypisany numer 13 :)
14. Uwielbiam psy :) Wszystkie bez wyjątku, małe, duże, kudłate, rasowe, zezowate, szczerbate ;) wszystkie pieski kocham :)
15. Przed zajściem w ciążę intensywnie trenowałam sztuki walki i samoobronę ;)
16. Mam więcej kolegów niż koleżanek, a moją "najlepszą przyjaciółką" również jest facet :) i nie jest gejem, ma żonę :)
17. Mam rodzeństwo i nie jest go za wiele, bo tylko młodszy brat ;)
18. Moją ulubioną porą roku jest wiosna :)
19. Uwielbiam góry ponad wszystko :)
20. Jestem dobra w układaniu puzzli :) i lubię je układać z moim 5 letnim chrześniakiem :)
21. Zawsze byłam bardzo nieśmiała i zamknięta w sobie, ale po maturze wyjechałam się dalej edukować i wszystko się zmieniło, teraz jestem bardzo otwarta i uwielbiam pracować z ludźmi :)
22. W wieku 20 lat zaczęłam sama zarabiać na swoje utrzymanie i tak już zostało :) Uczyłam się i pracowałam, sama opłacałam swoją stancję, ciuchy, kosmetyki, jedzonko i przyjemności :) i jestem z tego dumna :)
23. Nie pamiętam kiedy dokładnie poznałam swojego męża :p
24. Teraz będzie troszkę smutno... :( nie lubię walentynek, bo kojarzą mi się z bardzo przykrą historią z naszego życia... uczestniczyliśmy w tragicznym wypadku (nie z naszej winy).
25. Prawo jazdy zdałam za 2 razem ;) :P
26. Jestem bardzo wrażliwa na czyjąś krzywdę, nie oglądam relacji ze schronisk i szpitali, itp., bo zaraz ryczę, pomagam na tyle na ile jestem w stanie i nawet zarejestrowałam się w DKMS i jestem potencjalnym dawcą szpiku :)
27. Lubię oglądać komedie, komedie romantyczne (na których też ryczę) :) horrory, trillery, filmy dokumentalne i reportaże :)
28. Moim ulubionym warzywem jest brokuł :)
29. Lubię gotować :)
30. Kocham dzieci i mogłabym pracować w żłobku lub przedszkolu :)

Dotrwaliście do końca? Zaskoczyłam Was czymś? Czy może właśnie tak mnie sobie wyobrażaliście? ;)

9 komentarzy:

  1. Haha też chodziłam do 8 klas, wydaje mi się że to było lepsze niż gimnazja ( byłam ostatnim rocznikiem który chodxił do 8 klasy )

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm... teraz dałaś mi do myślenia - jak wyglądały Twoje suknie ślubne? :D
    aj, też marzę o synku, nie wiem, ale nie kręcą mnie sukieneczki, warkoczyki, kokardki. wiadomo, że jeżeli w przyszłości urodzę córę to będę ją kochać i dbać o nią, ale jakoś marzy mi się pierwszy synek :) taki mały przystojniak ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dotrwałam do końca ;) z ciekawością czytałam :D też jestem ciekawa jak wyglądały Twoje suknie ślubne ... ? ;) podobnie jak Ty nie znoszę papierosów :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nono ciekawie z tym,że nie miałaś długiej sukni :) Ja też lubie wiosnę,ale jednak najbardziej kocham lato ;) A czasy jak się chodziło 4 lata do lo nie pamiętam,ale Wiem,że tak było więc nie gadaj,że jesteś aż tak stara :*

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze figury klepsydry ! zawszę o takiej marzyłam :P
    z 7 mam tak samo :) też czasami wydaje mi się, że niektórzy mnie nie rozumieją :D
    14 i 26 też pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe te fakty o Tobie.:) Ja tak samo- kocham dzieci i pieski. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, zszkowałąś kochana z tą suknią, naprawdę, ale fajnie, że masz swoje zdanie, wielki plus :) Tak samo jak ztym że od wczesnej młodści utrzymywałaś się sama, podziwiam! Tatuaż chętnie bym obejrzała, uwielbiam tatuaże :) Co do relacji ze schronisk etc, również jestem wrażliwa na cierpienie innych, nieważne czy ludzi czy zwierząt, zawsze wszytskim chętnie pomagam, i niestety często daje się przez to zrobić w balona :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie ciekawie, z tymi sukienkami to najbardziej, może znajdziesz gdzieś w necie zdjęcia podobnych sukienek i zdradzisz nam jak wyglądały? :P
    Też chciałam mieć pierwszego synka, bo twierdziłam, że chłopcy pierworodni mają lżej w życiu niż dziewczynki, ale los chciał inaczej... mimo wszystko teraz nie wyobrażam sobie życia bez małej :)

    OdpowiedzUsuń